ترانه ای ماندگار از <<شکیلا>>

تندی رگبار از تو
سر پناه یار از تو
قلب بر دیوار از من
شهر بی حصار از تو
گونه ی تبدار از من
بغض چشمه سار از تو

خواب گندم زار از تو
بخشش و ایثار از تو
هق هق بسیار از من
تردی بهار از تو
اسب بی سوار از من
قصه ی فرار از تو

نفس نفس بودن من از تو
شکفتن و گفتن من از تو
مرورم کن خط به خط از نو

بیا ببین در چه حالم از تو
ببین ببین چه زلالم از تو
بیا شعر محال من شو
این ترانه ها از تو
درس و بزم از تو
خواب این سفر از من
راه کجا از تو

خواب گندم زار از تو
بخشش و ایثار از تو
هق هق بسیار از من
تردی بهار از تو
اسب بی سوار از من
قصه ی فرار از تو
نظرات 2 + ارسال نظر
نصیر پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://candan.blogsky.com

سلام
داش امیر وبلاگت تریپه
یه قالب اگه واسش ردیف کنی خیلی بهتر میشه
به وبلاگ منم یه سری بزن

valeria پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:31 ب.ظ http://valeria.blogsky.com

میگی تنها نرو...تنها که نیستم...خودمو و امید و آرزوهام همه هستن...همون احساس های شکننده... که در دست زمانه نشکستند... تو رو قسم میدم منو دعا کن... واسه رسیدنم خدا خدا کن......... شکیلا واقعا بی نظیره... راستی سلام! دوست من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد