آشنایی...

آشنایی...

کنار آشنایی تو، آشیانه می کنم 

فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

کسی سؤال می کند به خاطر چه زنده ای؟

 و من  برای زندگی تو را بهانه می کنم ...
آشنایی

...آخر مردم

یک عمر تو را به هر کجایی بردم
هر لحظه گذشت بی تو من نشمردم
حالا تو بمان و قصه ات راحت باش
از بس نرسیدم به تو آخر مردم
آخر مردم

سراب

کسب کن لحظه هایم را که دریای چشمانت سراب مهربانیست
!زیبا ای را ببین

...تو را

هر که را روی خوش و خوی نکوست              مرده و زنــده ی من عاشــق اوست
تو را به خاطر وفای تو دوست میدارم               وگرنه دلبر پیمان شکن فراوان است


                                          LOvE 

آموخته ام که...

آموخته ام که همیشه کسی هست که به ما احتیاج دارد....؛
آموخته ام که انسانهای بزرگ هم اشتباه میکنند.....؛
آموخته ام که همیشه همیشه بخندم......؛                                                                   
آموخته ام که غرور انسانها را هرگز نشکنم....؛
آموخته ام که هرگز وابسته کسی نباشم....؛
آموخته ام که هر گاه ترسیدم شکست خورده ام.....؛
آموخته ام که به انسانها مانند سکوی پرتاب نگاه نکنم....؛
آموخته ام که هرگز نگذارم کسی عصبانیت را ببیند.....؛
آموخته ام که عاشق باشم و عاشق بمیرم......
آموخته ام

مزرعه

این زمین مال من است
با تمام خوبی
با همه زیبایی
و در آن مزرعه ای دارم من
داخل دهکده آشنایی
در کنار مردمان خوشدل آری خوشبختی اینجاست                                         
در همین نزدیکی
در کنار رود آبی
در کنار دشت پاکی
من فراخواهم خواند
همه عالم را
تا در این مزرعه گرد هم آیند
روزی
و سعادت اینجاست
صلح و دوستی و صفاست 
 
مزرعه

با تو ستاره می شوم

همیشه از نگاه تو با تو عبور می کنم
از اینکه عاشق توام حس غرور می کنم
دوباره با سلام تو تازه تازه می شوم
با نفس ساده تو غرق ترانه می شوم
با تو ستاره می شوم, با تو ستاره می شوم
با تو ستاره می شوم ,با تو ستاره می شوم
با تو ستاره می شوم, با تو ستاره می شوم
با تو ستاره می شوم ,با تو ستاره می شوم

از سایه های ملتهب همیشه می گریختم
با رفتن تو هر نفس بغض دوباره می شوم
ناجی شام شوکران با دل عاشقم بمان
به حرمت حضور تو چون تو یگانه می شوم

خانه به خانه دیدمت همچو فسانه دیدمت
خانه به خانه دیدمت همچو فسانه دیدمت
با تو ستاره می شوم, با تو ستاره می شوم
با تو ستاره می شوم ,با تو ستاره می شوم
با تو ستاره می شوم, با تو ستاره می شوم
با تو ستاره می شوم ,با تو ستاره می شوم

دانلود آهنگ بالا
با تو